| KONTAKT | O FIRMIE | REGULAMIN | NASZE AUKCJE |

KONTAKT


MASZ PYTANIA?
ZADZWOŃ:

664 304 756

NAPISZ:
ardmeble@op.pl



Jesteśmy do Państwa
dyspozycji :
pon-pt - 9 - 21
sobota 9 - 15

 

PŁATNOŚCI


ZAMÓWIENIE JEST REALIZOWANE PO ZAKSIĘGOWANIU WPŁATY LUB INFORMACJI O WYBORZE PRZESYŁKI POBRANIOWEJ


DANE DO WPŁATY:


P.H.U. "ARDEJ' MONIKA ARDEJ

17-300 SIEMIATYCZE UL.CIECHANOWIECKA 8/1

BANK: PKO

NR. 54 1020 1332 00001902 0842 8858

 

WYSYŁKA


TERMIN REALIZACJI OD 1 DO 28 DNI

PROSIMY PYTAĆ O DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

 

WYSYŁKI REALIZUJEMY ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ LUB DOWOZIMY WŁASNYM TRANSPORTEM

 

W PRZYPADKU ZAKUPU KILKU ELEMENTÓW KOSZTY PRZESYŁEK NALEŻY SUMOWAĆ

 

PRZY ZAKUPIE POWYŻEJ 1500ZL PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT W CELU USTALENIA INDYWIDUALNEJ CENY PRZESYŁKI

 

 

RATY

W przypadku chęci skorzystania
z systemu ratalnego prosimy
o kontakt na ardmeble@op.pl podajac numer tel kontaktowego.
Nasz konsultant zadzwoni
do Państwa w celu ustalenia
szczegółów.

 

INFO

 

KLIENCIE !

PAMIĘTAJ BY SPRAWDZIĆ PRZESYŁKĘ PRZY ODBIORZE!

W PRZYPADKU SZKODY NALEŻY SPISAĆ PROTOKÓŁ SZKODY LUB ODMÓWIĆ JEJ PRZYJĘCIA.

 

 

 

 

 

Kupując na Naszych AUKCJACH akceptujesz regulamin zawarty na stronie REGULAMIN

 



ARDMEBLE

 

 




Zasady aukcji


1. Towar wystawiany na sprzedaż przez firmę P.H.U "ARDEJ" MONIKA ARDEJ jest fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta.

2. Do zakupionego towaru dołączamy dowód zakupu (paragon), który jest podstawą do roszczeń gwarancyjnych (na życzenie Klienta wystawiamy Fakturę VAT).

3. Po zalicytowaniu proszę o potwierdzenie e-mailem swojej oferty a w szczególności:
- informacji o wybranej formie zapłaty za towar
- danych dotyczących wysyłki ( jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż podany w Allegro)
- informacji o kolorze zakupionego towaru (jeśli w aukcji podana jest dostępność dekor czy materiałów)

4. zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej SIÓDEMKA (klient zostaje poinformowany o nadaniu przesylki i otrzymuje nazwę przewoźnika oraz numer przesylki) lub dowożony własnym transportem w terminie ustalonym przez obie strony zawierające transakcję. Istnieje też możliwość odbioru osobistego w centrali firmy w Siemiatyczach ul. Ciechanowiecka 8/1


Składanie i realizacja zamówień


1. Zamówienia można składać 24h na dobę przez wszystkie dni w roku.

2. Sprzedający może anulować zamówienie w przypadku nie dokonania płatności w przeciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia i braku kontaktu z Kupującym.Po zakończeniu aukcji sprzedający będzie ubiegał się o zwrot prowizji od Allegro o czym kupujący zostanie poinformowany

3. W przypadku nagłego braku lub uszkodzenia towaru na magazynie Sprzedający może anulować zamówienie w przeciągu 48h, o czym Kupujący niezwłocznie zostanie zawiadomiony.

4. Kupujący nie może anulować zamówienia, które zostało skierowane do realizacji(wysłane) pod groźba poniesienia kosztów wysyłki i zwrotu do nadawcy

5. Firma P.H.U."ARDEJ" MONIKA ARDEJ może na życzenie klienta wystawić na sprzedaż towar, który posiada w ofercie na swojej stronie internetowej www.ardejmeble.pl

6. Wysyłka towaru następuje natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty lub po otrzymaniu informacji o wysyłce za pobraniem.

U NAS MEBLE OTRZYMACIE PAŃSTWO „OD RĘKI”.

7. W przypadku realizacji dostawy Naszym transportem, klient zobowiązany jest do uiszczenia zaliczki w kwocie ustalonej przez obie strony lub dokonania płatności przelewem. Termin realizacji usługi oraz koszty transportu ustalany jest indywidualnie.

 

Dostawa i odbiór produktu


1. W przypadku odbioru osobistego koszty wynoszą 0 zł i odbiór może się odbyć w centrali firmy w Siemiatyczach ul.Ciechanowiecka 8/1 po wcześniejszym uzgodnieniu.

2. W przypadku dostawy firmą kurierską koszt dostawy umieszczony jest w opisie aukcji. Jeśli Klient chce dokonać zakupu powyżej 1500 zł koszty wyysłki ustalane sa indywidualnie(prosimy o kontakt z zapytaniem). Jeśli obie strony ustalą dowóz transportem sprzedającego - kupujący zostanie poproszony o wpłatę zaliczki (jeśli wybrano przesyłkę pobraniową) i obie strony ustalą termin dostarczenia mebli

3. Koszt dostawy nie obejmuje wniesienia towarów do mieszkań i ich montażu.

4. Firma P.H.U. "ARDEJ" MONIKA ARDEJ sprzedająca pod nickiem ardmeble nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nieprawidłowości popełnionych przez Kupującego w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.

5. Towar wysyłany przez Sprzedającego jest ubezpieczony. Odbiór towaru musi być potwierdzony pisemnie przez Kupującego na dokumencie dostawy w obecności Kuriera. Złożony podpis jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.

6. W chwili odbioru towaru Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera, czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu i jeśli takowe występują spisać protokół szkody.

TYLKO PROTOKÓŁ SZKODY SPISANY PRZEZ KLIENTA ZGODNY ZE STANEM FAKTYCZNYM JEST PODSTAWA DO REKLAMACJI!!!

 

 

Reklamacja i zwrot towaru


1. Odbierając towar Kupujący ma obowiązek sprawdzić (w obecności kuriera), czy przesyłka nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń podstawą do rozpatrzenia ewentualnych reklamacji jest protokół reklamacji spisany w obecności kuriera.

2. Wszelkie wady dostarczonego towaru, braki ilościowe akcesoriów montażowych lub elementów mebli dostrzeżone w chwili odbioru towaru powinny być zgłoszone droga e-mailową na adres ardmeble@op.pl w terminie 3 dni od momentu odbioru towaru.

3. W okresie 10 dni od daty dostarczenia towaru Klient ma prawo zwrotu towaru (zgodnie z ustawa z dnia 2 marca 2000r) w ramach odstąpienia od umowy składając firmie oświadczenie na piśmie tylko wtedy, gdy towar spełnia wymagania przyjęcia zwrotnego:
- jest odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu
- posiada kompletna nieuszkodzoną zawartość (mebla i akcesoriów)
- nie posiada śladów użytkowania.
Zostanie wówczas wystawiony dokument korygujący (oryginał i kopia zostanie wysłany Kupującemu do podpisu). Klient jest zobowiązany odesłać na adres firmy podpisaną kopię korygującą oraz towar, a po otrzymaniu jej Firma dokona zwrotu pieniędzy za produkt (bez uwzględnienia kosztów dostawy i odesłania) w ciągu 14 dni roboczych na wskazane konto. Koszty przesyłki towaru ponosi Kupujący.

4. Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo do odstąpienia od umowy, nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego ( a nie został spisany protokół szkody w obecności kuriera).

5. Reklamacje dotyczące różnicy w odcieniach wybarwienia tkaniny, skóry, ecoskóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora lub przeglądarki internetowej nie stanowią podstawy do zgłaszania reklamacji.

6. Należy pamiętać, że podstawą do reklamacji jest paragon lub Faktura Vat wystawiona na zakup towaru.


 

Postanowienia końcowe


1. Szanowny Kliencie, jeśli nie akceptujesz punków tego regulaminu – NIE LICYTUJ.

2. Złożenie zamówienia w Firmie P.H.U."ARDEJ" MONIKA ARDEJ działająca na Allegro pod nickiem ardmeble oznacza pełną akceptacje regulaminu.

3. My ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, by Kupujący został obsłużony sprawnie, miło i z należytym szacunkiem.


SZANOWNY KLIENCIE KAŻDA SPRAWĘ SPORNĄ MOŻNA ZAWSZE ROZWIĄZAĆ W MIŁEJ ATMOSFERZE – WYSTARCZY DO NAS ZADZWONIĆ LUB NAPISAĆ A MY NIGDY NIE POZOSTAJEMY OBOJĘTNI NA SUGESTIE I PROŚBY NASZYCH KLIENTÓW.

 


 

           




COPYRIGHT © mebledladzieci24.pl